Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΟΙΚΤΉ ΕΠΙΣΤΟΛΉ ΠΡΟΣ κ ΜΙΧΑΛΑΤΟ , ΑΠΟ ΣΑΚΗ ΒΟΥΤΟ!

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ κ ΜΙΧΑΛΑΤΟ ΘΕΟΦΙΛΟ




Εδώ και 3 μέρες  συνεχόμενες προσπαθώ με άπειρα τηλέφωνα κάθε μέρα να προγραμματίσω  15 λεπτά συνέντευξης για την ΕΡΑ όπως έχουν δώσει όλοι οι υπόλοιπη υποψήφιοι πλην του κ Μιχαλατου  , ταυτόχρονα ενοχλούσα και τον Ιατρό κ Ευαγγελατο για να τον ενημέρωση του  ότι 3 μέρες τον ενοχλώ αλλά δεν απαντά μετά από επικοινωνία που είχα το βράδυ της 3ης ημέρας με τον κ Ευαγγελατο αντί να μου πει πότε θα γίνει η συνέντευξη  , μου ανέφερε  αυτό που δεν έχω ακούσει στα 25 χρόνια της Δημοσιογραφίας  μου, ακούστε απαίτηση να του δώσω πρώτα της ερωτήσεις που θα του κάνω και μετά θα μου δώσει Συνέντευξη
ΟΧΙ κ Δήμαρχε και Υποψήφιε εγώ τέτοια Δημοσιογραφία δεν έχω κάνη ποτέ στην ζωή μου και ούτε πρόκειται ποτέ να κάνω
Και επί ευκαιρία να σας υπενθυμίσω ότι τα στοιχεία που παίρνετε από το Επιμελητήριο που τυγχάνει να είστε και Πρόεδρος είναι προσωπικά δεδομένα και απαγορεύονται να Δημοσιοποιούνται  , και δεν φτάνει μόνο ότι Παρανομείτε  αλλά και ότι στέλνετε φακέλους με τα αυτοκόλλητα ονόματα του επιμελητηρίου σε μαγαζιά που μάλιστα λόγο όλων αυτών που διοικούν οδηγούν καθημερινά να κλείνουν τα μαγαζιά
Γιαυτό λοιπόν να είστε ποιο  προσεκτικός και να μην στέλνετε  σε συμπολίτες μας που έκλεισαν τα μαγαζιά τους τα εκλογικά σας φυλλάδια με στοιχεία του επιμελητηρίου

                                     Και ιδού η απόδειξη
 


Δεν περιμένατε φυσικά  ότι θα στέλναμε  στο γιο μου φάκελο του επιμελητηρίου με εκλογικό υλικό δικό σας σε μαγαζί μάλιστα  που έχει κλείσει , και δεν φτάνει αυτό Αλλά  εσείς τον προκαλείτε με την παράνομη αποστολή προσωπικών  του  στοιχείων που δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε
Τι απαντάτε κ Δήμαρχε , και Υποψήφιε , και Πρόεδρε του Επιμελητηρίου
Αυτή είναι η Δημοκρατία και η  ελευθερία λόγου και άποψης  λυπάμαι!!!
Εκ μέρους των Συναδέλφων μου   σας Απαντάμε ότι Δοσμένες ερωτήσεις  σε άλλους όχι  στους  Δημοσιογραφους  
Σάκης Βουτος   25 χρόνια  έντιμης  Δημοσιογραφίας  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου