Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

ΟΤΑΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙς


Το μικρό κοριτσάκι ρωτάει τη μητέρα της:
-Πως εμφανίστηκε η ανθρώπινη φυλή;
Η μητέρα:
-Ο Θεός έφτιαξε τον Αδάμ και την Εύα, εκείνοι έκαναν παιδιά, τα παιδιά τους έκαναν κι άλλα παιδιά, και έτσι συνεχίστηκε η δημιουργία του ανθρώπινου γένους.
Δύο μέρες μετά το κοριτσάκι ρώτησε τον πατέρα της την ίδια ερώτηση.
Ο πατέρας:
-Εκατομμύρια χρόνια πριν, υπήρχαν οι μαϊμούδες, από τις οποίες εξελίχτηκαν σιγά σιγά οι άνθρωποι.
Το κοριτσάκι μπερδεμένο πάει στη μητέρα της:
-Μαμά, πώς γίνεται εσύ να μου είπες ότι τους άνθρωπους τους δημιούργησε ο Θεός και ο μπαμπάς να μου είπε ότι οι άνθρωποι εξελίχτηκαν από τις μαϊμούδες;
Και η μητέρα της απαντά:
-Αγάπη μου, είναι πολύ απλό. Εγώ σου είπα για τη δική μου καταγωγή και ο μπαμπάς σου για τη δική του!!!!!

2 σχόλια:

  1. Ναι αλλά άμα πήαινε στο πατέρα της και του έκανε την ίδια ερώτηση θα τση έλεε:

    Και εγώ στην αρχή έτσι πίστευα, ότι τον άνθρωπο τον έπλασε ο θεός, αλλά από ότα παντρεύτηκα τη μάνα σου άλλαξα γνώμη, επήα στη θεωρία με τσι μαϊμούδες!

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΩΣΤΟ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ!!!,,ΕΞΑΛΟΥ ΟΛΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΟΥΝ ΑΛΩΣΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή