Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ


26% φόρο απο το πρώτο ευρώ... και μηδενικό εισόδημα να έχει ένας ελεύθερος επαγγελματιας θα αναγκαστεί με τα τεκμήρια διαβίωσης αν είναι άτυχος και εχει αυτοκίνητο και σπίτι να πληρώσει φορο κοντά στις 4000... καλή νύχτα εμποράκο...

ΠΗΓΗ  http://taxalia.blogspot.gr

Το Επιμελητήριο μου ζητά 289€ για να μπορέσω να κλείσω το μαγαζί μου!


Καταγγελία αναγνώστη που θέλει να κλείσει το μαγαζί του και δεν μπορεί!

Για περίπου 20 χρόνια είχα ένα μικρό, συνοικιακό, υπόγειο μαγαζάκι. Η κρίση με συνέθλιψε, όπως και όλους τους μικρεμπόρους και αναγκάστηκα στις 31/12 να κλείσω. Πήγα σήμερα να δηλώσω παύση εργασιών στον ΟΑΕΕ και μου ζήτησαν 289€ για το Επιμελητήριο τα οποία αν τα δώσω, δεν θα έχω να πληρώσω το ρεύμα του σπιτιού μου! Αναγκάστηκα να κλείσω κυρίως γιατί αδυνατούσα να πληρώσω τις εισφορές του ΟΑΕΕ (900€ το δίμηνο). Αν μου περίσσευαν 300€ δεν θα το έκλεινα κύριοι του Επιμελητηρίου!

 Και σαν να μην έφτανε αυτό, γυρνώντας στο κέντρο για να πάω στον ΟΑΕΕ, παντού γύρω μου μαύροι με πάγκους και σεντόνια να πουλάνε ό,τι μπορείς να φανταστείς, χωρίς ΟΑΕΕ, χωρίς ΦΠΑ, χωρίς ΤΙΠΟΤΑ. Τι έκανε το Επιμελητήριο για να μας προστατέψει από αυτό; Τι έκανε το Επιμελητήριο για το χαράτσι του ΟΑΕΕ που οι περισσότεροι αδυνατούν να πληρώσουν; Τι έκανε το Επιμελητήριο για το τέλος επιτηδεύματος; 

Ο θάνατος του Εμποράκου


ΔΗΜΟΦΙΛΕΊΣ ΑΝΑΡΤΉΣΕΙΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου