Τώρα υπάρχουν μόνο τα ερείπια του ναου ,Όπως γράφει ή Ολυμπια τραυλου που έζησε τα παιδικά της Χρόνια εκεί , και ζούσαν τότε 70 οικογενιες .
Η ΕΙΚΌΝΑ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗς ΑΓΙΑς ΠΑΡΑΣΚΕΥΗς,
ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΚΑΛΗ ΜΑς ΦΙΛΗ ΜΑς ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΕ ΦΩΤΟ.!
Ή γιορτή της στις 23 Αυγουστου μαγευε όλο το χωριό,εδινε ζωή και ήταν ή μεγαλύτερη γιορτή του χωριου .
ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΚΑΛΗ ΜΑς ΦΙΛΗ ΜΑς ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΕ ΦΩΤΟ.!
Ή γιορτή της στις 23 Αυγουστου μαγευε όλο το χωριό,εδινε ζωή και ήταν ή μεγαλύτερη γιορτή του χωριου .
Σήμερα υπάρχουν εκεί 4 φαμιλητες,εκει ο παππούς της (Διονυσάκης Τραυλός) με το παρατσούκλι γρατσουνιτης είχε το συμβολαιογραφείο υποθυκοφυλακιο κορωνης.
Ο Ασπρογερακας εκεινο τον καιρο ως γνωστο για πολλους ήταν το μεγάλο διοικητικό κέντρο και οναμαζόταν ΚΟΡΩΝΗ.
Στον ασπρογερακα υπήρχε,αστυνομια, και ειρηνοδικείο όπου εκεί διορίστηκε ο άλλος της παππούς Γεώργιος Ζαρλάς , ο οποίος αγάπησε τρελά την Κεφαλονιά και παντρεύτηκε και την κόρη του γιατρού Αντρεα Μεταξα Μάτιατου ,την Βικτωρία , δηλαδή την γνωστη μας θεατρική συγγραφέα Παυλινα πετροβατου
Πέτρα,βατο,, τα συνηθη του νησιου μας ,αυτο που σατιρικά τηςεδωσε το θεατρικο της ονομα.
Πολλά τα έργα της ,πολυ κωμική,, και πολυ μα πολυ Κεφαλλονιτικο δαιμωνιο.
Ειχε κάνει και Δημοσιογραφία,,και μάλιστα πολυ καλή!
Πρωτοπόρα και σε αυτο.
Το εργο της το Κλειδι της ευτυχίας γυριστηκε λίγο πριν τους σεισμούς
και σε κινηματογραφική ταινεία,, στο νησι που υπεραγαπουσε, την κεφαλονια
με περισσότερα από τα πλάνα της τον προσεισμικό Πόρο.
Πολλά τα έργα της ,πολυ κωμική,, και πολυ μα πολυ Κεφαλλονιτικο δαιμωνιο.
Ειχε κάνει και Δημοσιογραφία,,και μάλιστα πολυ καλή!
Πρωτοπόρα και σε αυτο.
Το εργο της το Κλειδι της ευτυχίας γυριστηκε λίγο πριν τους σεισμούς
και σε κινηματογραφική ταινεία,, στο νησι που υπεραγαπουσε, την κεφαλονια
με περισσότερα από τα πλάνα της τον προσεισμικό Πόρο.
Στην Κατοχη το συμβολαιογραφειο του Δ.Τραυλου το είχαν επιτάξει
οι Ιταλοί και το ειχαν κάνει καραμπινιερία,εκει ζουσαν μαζί με την οικογένεια,
οπου στο τότε αρχοντικό στριμώχθηκαν αρμονικά, γιατι οι Ιταλοι ήταν και αυτοι Τροβαδουροι ,,σαν το χομπυ του Διον.Τραυλου ο οποίος μιλουσε απταιστα και τα ιταλικα, εφόσον ειχε σπουδάσει νομικα στην Βενετία,
και το παρατσούκλι του το πηρε απο το συχνο γρατσούνισμα της κιθαρας του, ενω τραγουδούσε Αριες και Οπερες από Ιταλία.
οπου στο τότε αρχοντικό στριμώχθηκαν αρμονικά, γιατι οι Ιταλοι ήταν και αυτοι Τροβαδουροι ,,σαν το χομπυ του Διον.Τραυλου ο οποίος μιλουσε απταιστα και τα ιταλικα, εφόσον ειχε σπουδάσει νομικα στην Βενετία,
και το παρατσούκλι του το πηρε απο το συχνο γρατσούνισμα της κιθαρας του, ενω τραγουδούσε Αριες και Οπερες από Ιταλία.
μερικοι τωρα σχολιασμοι στην κοινοποιηση για το Δρόμο,, απο
Ασπρογέρακα ,,που ενώνει Πόρο με Πάστρα,, αλλά και Σκάλα.
(δημοφιλη ανάρτηση μηνα πια!! (δεξια)
και μην ξεχάσετε όλοι να δειτε και την προβολή της ταινίας
και μην ξεχάσετε όλοι να δειτε και την προβολή της ταινίας
25 ΠΑΙΖΕΙ ΣΑΜΗ, 26 ΟΜΑΛΑ,,
ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΙ
(Ομαλα θα παραβρεθει και η εγγονή της
η Ολυμπία Τραυλου)
(Ομαλα θα παραβρεθει και η εγγονή της
η Ολυμπία Τραυλου)
ΣΑΜΗ Πέμπτη 25 Αυγούστου στο Δημοτικό σχολείο ώρα: 8.30μμ
Η Κ.Ε.ΔΗ.ΚΕ. παρουσιάζει, αφιέρωμα στη θεατρική συγγραφέα – σεναριογράφο Παυλίνα Πετροβάτου και προβολή της μοναδικής ελληνικής ταινίας που είναι γυρισμένη στην προσεισμική Κεφαλονιά «ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ».
Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Κεφαλλονιάς
Περιοχή συνημμένων
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS
Σχόλια
Andreas Metaxa Stellatos Όταν οι αγελάδες ήταν παχιές οι άρχοντες και ο λαός περί άλλα τυρβάζαμε.Τώρα είναι αργά γιατί οι αγελάδες δεν είναι μόνο αδύνατες αλλά έχουν αρχίσει και ψοφάνε από την πείνα.Σήμερα έκανα την εναλλακτική διαδρομή και θαύμασα την προνοητικότητα των αρχόντων.Τόσες πινακίδες είδα ρε παιδιά,αλλά,παλαβός καθώς είμαι βρέθηκα σε έναν κατσικόδρομο και έκανα περίπου 200 μέτρα όπισθεν σε στενό δρομάκι με γκρεμό γιά να ξεμπλέξω.Εύγε σε μένα τον παλαβό πολίτη και στους προνοητικούς υπεύθυνους δημόσιους λειτουργούς,που πρίν να κλείσουν το στενό του Πόρου,σκέφτηκαν και έκαναν αυτή την καταπληκτική σήμανση στην εναλλακτική διαδρομή.Ούτε χαϊγουέγια(που λένε και οι ελληνοαμερικάνοι)δεν υπάρχει τέτοια σήμανση.Τώρα ,για να σοβαρολογήσουμε και λίγο,μήπως το όλο θέμα χρήζει και δικαστικής διερεύνησης πριν θρηνίσουμε και θύματα;
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ Το κρίμα είναι ότι πάντα το πρόβλημα στον πόρο ήταν οτι ειμασταν πολυσπορειτες ,θεμα μεγαλο να μην φύγει ή σφραγίδα απο την κορώνη.
Νομίζω ήταν παρανοϊκό που ποτέ δεν φτιάχτηκε σε αυτην την καταπληκτική διαδρομή ο δρομος Δεν είναι απλά εναλλακτική,αλλα και φοβερή σε θεα και ομορφια.
Νομίζω ήταν παρανοϊκό που ποτέ δεν φτιάχτηκε σε αυτην την καταπληκτική διαδρομή ο δρομος Δεν είναι απλά εναλλακτική,αλλα και φοβερή σε θεα και ομορφια.
Τεράστιας ιστορικής αξίας,και πλέον εγκαταλελημενη, νομιζω πως η περιφερεια εστω και
τωρα που ειναι ξεχασμενο,, και σε περιοδο τετοιας κρισης,, να το δει ,,και επιτελους να δουμε
κάτι!!!!!!!
τωρα που ειναι ξεχασμενο,, και σε περιοδο τετοιας κρισης,, να το δει ,,και επιτελους να δουμε
κάτι!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου